Gå til innhold

Ok, da satser vi på nyttårsbaby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å spotte i dag, så regner slaget for tapt denne mnd også. Neste el er ca 4. januar så her blir det full rulle rundt nyttår. Hadde jo vært litt gøy med en baby som ble laget på nyttårsaften da. Må jo bare prøve å tenke positivt selv om det er noe dritt å gå over i 9. pp. Kan jo drikke i jula, og det er da noe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig at du har begynt å spotte, men håpet er ikke ute før tanta kommer for fullt. Uansett så er det bra at du klarer å se det positive i det;) Masse lykke til med 9pp, håper dere får en nyttårsspire:)

Skrevet

Jeg testa negativt i går, og fikk mensen i dag.

Så da blir neste EL 31 desember :D Blir fyrverkeri på soverommet på nyttår altså!

Skrevet

Hei!Da slenger jeg meg med her.Jeg fikk tanta på besøk om man og prøvde å stoppe ho i døra,men det viste seg å være j.... vanskelig så ho kom inn alikevel.Så nå her ho her da...grrrrr..Skal bli deilig å kaste ho ut i slutten av uka!!!!!

Så da skal jeg ønske El.hjertelig velkommen på nytårsaften også skal jeg knerte en sjampis som takk for besøket!!hehehehe!

Ble mye tull her,men skal man klare å holde motet oppe så må man ha litt humor oppi alt dette!

Skrevet

tror jeg joiner dere. har IKM i dag, men totalt negativ test. Hatt utallige symptomer, men nå kommer hodepinen og kvisene kjenner jeg.. så da er det vel ikke lenge før jeg har besøk også :( ahhh, kjedelig.

Men men, kan jo kose oss i jula da.. og feire det nye året med sengekos og babylaging ;)

Skrevet

blir forhåpentligvis begynnelsen av nyåret vi skal prøve å lage en liten baby å. første gangen vi skal prøve me pergotime(kuren starter den 20des.). håper det klaffer på fårste forsøk og at det klaffere for andre å. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...