Gå til innhold

håp eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikm er i morgen... kjente på meg i går at tr var i anmarsj, men nei. og har ingen tegn på det i dag heller. Og da jeg regner ut syklus lengde regner eg 32 dager da jeg ligger rundt 30 dager..... så burde jo merket noe til tr no da?? kan jo håpe hun ikke kommer da..... men hvis jeg begynner å håpe, så kommer vel mens i morgen tenker eg........ hmmmmm...... skal ikke være lett dette her asså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)Lenge siden jeg har snakket med deg her inne nå...

Er fortsatt håp hos deg vettu... Har du testet?:P

Jeg testet positiv i dag og jeg er helt overasket, for jeg har kun hatt sex en gang denne mnd:)hehe...

Lykke til=)

Skrevet

ja, såg dette at det klaffet for deg :) så kjempe gøy... hååper eg kan følge etter snart.......

Jeg testet i går.. men på ettermiddagen... og hadde da vært på do ikke lenge før jeg testet... så hadde sikkert ikke vist annet enn negativt uanset...... så håper jo litt enda....... hadde vært så kjempe gøy... hadde bare blitt 2 år mellom ungene da... *sukk* tankene flyr jo rundt her.. hehe.

Men igjen, gratulerer så masse Tornerose :D skikkelig knall å treffe så bra da.....

Skrevet

Selvfølgelig er det håp, kjempebra at TR holder seg unna:) Masse lykke til, håper du er gravid!

Skrevet

Ja, det er artig om det ikke er så stor aldersforskjell mellom barna! Det blir 3 år mellom mine da...:)

Jeg håper hun tanta ikke kommer på besøk til deg nå, sånn at vi kan treffes på 1.trimester<3 Hadde vært så artig.. Hvor lenge har dere prøvd nå?:)

Skrevet

ja, ingen tegn i dag heller ;) lover for så vidt bra dette ja......

Er vår 3. ordentlige pp....... MEN har ikke brukt noen form for prevansjon eller noe siden fødselen... Så sjangsen har jo vært der no i 1 år ca...... Men har god tid da... så lenge det kommer en ny unge før jenta er 3 så er eg fornøyd ;) men hadde vært digg å slippe vente så lenge da.. hehe

ja, hadde vært skøy å møttes på 1.trimester med en gag.. :P greit me litt "kjentfolk" rundt seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...