ifie Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Der kom strek nr to endelig til syne! Fortsatt veldig svak, men helt tydelig, og kjæresten var heller ikke i tvil 15 dager over IKM. I følge babyverden er jeg nå 6+1 uker på vei. Fryktelig kort, med andre ord... Dette var vår første ordentlige pp etter en sa, så vi har vært veldig heldige! Nå sender jeg først og fremst masse babystøv i retning alle dere som har prøvd og prøvd i "evigheter", også får alle dere andre få restene Masse lykke til dere alle! Håper vi sees på 1.tri!
Isopora Gravid♥ Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Gratulerer! så moro, det fortjente dere virkelig kos deg masse, krysser fingrene for at alt går bra denne gangen, det gjør det sikkert! Har dere prøvd lenge? tar imot så mye babystøv som mulig, og håper på å komme ganske snart etter inn på 1 tri
monca*84*j12 Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 så morro... gratulerer så mye, håper jeg snart kan følge etter inn på 1trim=)
Slumdog Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Oj, 15 dager etter IKM?? Har du testet masse i denne perioden? Jeg er naa 4 dager over IKM og ikke noe tegn ti TR men bare negative tester. Hadde egentlig mistet motet men naa ga du meg litt haap igjen : ) Gratulerer!
ifie Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2008 Tusen takk alle! Isopora 18pp: Nei, vi har ikke prøvd lenge! Den første spira satt nesten med det samme vi slutta med prevensjon, også denne da, som kom kjempefort! Gutten vi har fra før kom før vi viste ordet av det, så vi er veldig heldige! Pacific: Siden jeg ikke har testet positivt ved noen av de tidligere ikm´ene, ventet jeg noen dager før første test denne gangen. IKM mandag - testet negativt lørdag (digital test). Testet igjen nå på lørdag(søndag?) - fikk en "usynlig" strek. Tredje test i går - tirsdag. Da var det en svak men tydelig strek Begge de andre gangene tok det lang tid før testene slo ut positivt.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Gratulerer ifie Har du hatt noen symptomer i tiden fram mot ikm eller?
ifie Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2008 Takk takk, pfeew 8pp! Vet du, jeg husker ikke! Jeg husker at jeg hadde mer utflod enn vanlig, og det har jeg fortsatt, men ellers tror jeg symptomene kom etter ikm. Mulig jeg fikk noen kviser... Hadde vel også litt mensmurringer, men det ville jeg nok hatt uansett. Også fikk jeg plutselig fryktelig vondt i brystvortene! Jeg ammer fortsatt litt om morran og kvelden, og det ble kjempevondt! Men så gikk det over igjen. Jeg tror uansett dette også kom etter ikm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå