Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Har akkurat vært på 3D ul og gynekologen sa hun så 2 cyster på morkaken. Babyen hadde vokst helt etter skjema og hun mente det ikke var noe å bekymre seg for, men at de allikevel skulle sende henvisning til kontroll ved St. Olavs. Nå er jeg livredd..huff.. Klarer jo ikke å la være å bekymre meg. Noen som har noen beroligende ord? Eller opplevd det samme? Snufs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå