snart to barns mamma:) Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 jeg klør sånn på brystvortene er det andre som gjør det?er dette normalt? kan ikke huske om jeg hadde sist svangerskap.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 ja normalt. begynner nok å flasse litt og.. bytter ut huden, er det som klør. Kjøp purelan
Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 mine "brenner" på en måte.. noen ganger klør de også. Kan jeg bruke purelan for det også?
mortilgutt Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Kanskje det er sopp??? Det kan i all fall høyrast ut som det - dei same symptoma i all fall... Spør på apoteket kva du skal bruka, eller ring legesenteret
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Jeg og klødde som en gal. og flasset og sto i, men jeg har etopisk eksem og da. men jeg kjøpte meg en flaske med silkeolje hos fisøren som jeg tok på. og gud kor det hjalp.. de sier det skal hjelpe mot strekkmerker og men det vet jeg ikke det merker vi når svangerskapet er over, men jeg smører no det der jeg kan få strekkmerker og jeg.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Har hatt akkurat det samme..d hjelper å smøre seg med veldig fet krem..tar e stund før det forsvinner men d forsvinner etterhvert ved daglig innsmøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå