ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Etter 3 måneder uten TR har jeg nå vært hos gynekolog og fått Pergotime og Provera. Det viste seg at jeg har cyster på eggstokkene og skal da prøve dette for å se om det har noen effekt på å få i gang EL. Er det noen som har erfaringer med disse medikamentene?? Noen det har fungert for på første forsøk? Er egentlig veldig redd for å begynne på denne kuren. Eller er det noen som har vært i lignende situasjon hvor cystene har forsvunnet av seg selv? Det var visst mulig det også! Håper på mange svar
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. desember 2008 Ingen som har prøvd dette?
blirjegsnartmamma Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 jeg har første pp med pergo og provera nå,.. på fredag 19 har vi prøvd i 1 år uten klaff - så håper pergo hjelper. Hadde masse cyster, men ble kvitt dem med naturmedisin. Fikk ikke eggløsning likevel. Håper pergo hjalp meg der Bare å sende pm hvis du lurer, eller rope litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå