Gå til innhold

Har jeg lov til å være skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa har vært innlagt på sykehus siden i går, men mest sansynlig skal han hjem i morgen. Spurte om xx (kona) skulle hente han, men neida. Han måtte komme seg hjem selv via buss til byen og deretter ferge. Synes det er dårlig gjort å ikke hente han jeg da......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er lov å være skuffa.. Utrolig dårlig gjort å ikke hent hente han syns jeg..

Skrevet

Jeg synes det er litt dårlig gjort å so at det er dårlig gjort å ikke hente ham når man ikke vet grunnen til at hun ikke kan hente ham jeg da.

Skrevet

Er vel sannsynligvis en god grunn til at hun ikke henter ham, da?

Skrevet

må eventuelt være at hun ikke gidder å kjøre til oslo. Hun visste faktisk ikke hvilket sykehus han var på før jeg fortalte det heller. Hvilken grunn er god nok til at dere ikke hadde hentet den syke mannen deres på sykehus?

Skrevet

Hvorfor er du skuffet?? Fordi hun ikke kunne hente han? Fordi hun ikke ville hente han?

Hun hadde vel kanskje n grunn for hvorfor hun ikke kunne/ville hente han?

Vil han ha problemer med å ta buss og ferge? Han kan vel ta taxi til fergen hvis han ikke vil sitte på bussen......

Skrevet

Seriøst. Ville ikke dere hentet mannen deres på sykehuset? Jeg hadde blitt dritsur på min mann om han ikke hentet meg ivertfall. Ja samma om du er syk. Ta en taxi og ferge for jeg gidder ikke....

Skrevet

Hadde selvfølgelig hentet hvis jeg hadde mulighet.

Selv har jeg tatt både buss, trikk og taxi hjem fra sykehus flere ganger. Så sant jeg er i stand til det og ikke trenger ledsager forventer jeg ikke at mannen evt skal ta fri fra jobb, plassere bort unger etc for å hente meg:)

Så sur om han ikke hentet meg??? Nei, aldeles ikke!!!

Skrevet

...skulle jo legge til at du uansett har lov¨å være skuffet, det er jo nærmest en menneskerett;0)

Tja, gode grunner. Kommer jo an på settingen her. Vi har fire unger her hjemme. Om mannen min hadde vært på tur hjem fra sykehus, så hadde han nok selv sagt at han skulle ordne skyss selv; slik at jeg ikke hadde trengt å organisere alle ungene i bil, kjøre x anntall timer osv (Som ståa ville blitt her, ift avstander og sånt.)

Kan jo være at han har sagt til henne at han ville ordne det selv?

Kanskje hun har hatt et anfall, og ikke ønsker å si noe om det? (Har nemlig ei tante som ventet leenge med å fortelle om sin epilepsi..)

Kan jo være at de har hatt en fæl krangel over telefon.

Jeg aner ikke. Men poenget er jo at det KAN være noe bak. Ikke sikkert, altså.

Skrevet

Kanske hun er livredd for å kjøre bil på isen, veiene her ute er helt syke nå vinterstid. Moren min tør ikke komme og besøke oss i det hele tatt fordi hun ikke tør å kjøre her. Regner med at de bor samme sted som meg siden de må ta ferge.

Kanskje hun er syk, deprimert.

Kanskje hun går på medisiner som gjør at hun ikke kan kjøre bil og at hun ikek ønsker å dele slikt med deg.

Kanskje bilen hennes er tom for bensin og hun er rotteblakk.

Skrevet

Nei hun er ikke redd for glatta, hun er ikke deprimert, hun går ikke på medisiner, hun jobber ikke så trenger ikke fri..... får ta meg fri jeg da og hente han. Det er jo mye mere selvfølgelig.....

Han er ikke bra det hørte jeg når jeg snakket med han. De vet enda ikke hva som skjedde. Jeg ville aldri latt mannen min reise hjem slik alene, men skjønner at flertallet her ville gjort det.

Skrevet

Her jeg kommer fra kaller vi slike for hurper.. =)

Skrevet

Hun er ingen hurpe heller det motsatte, men akkurat i denne saken ble jeg skuffet.

Skrevet

Ja, klart du har lov.... Hadde jeg blitt og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...