Gjest Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Hvem gir dere julekort til? Til alle venninner som dere daglig treffer og?
Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Foreldrene mine gir til alle vi har "tradisjon" med å gi med, i hovedsak folk som bor langt unna/som vi ikke har så godt kontakt med... Men gir også til folk vi kan treffe på daglig. Koselig å gi til naboer også :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Gir til venner/familie/ bekjente som vi får kort av..
camilla^ Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Min familie: mine foreldre, besteforeldre, en tante av min far, min søster, mine tanter. + 1 nabo fra hytta og ei barndomsveninne Min manns familie: foreldre, søsken og bestemor. + 1 gammel arbeidskollega av han og 1 ex tror jeg...... men usikker på hva hun er. Hyggelig julekort kommer det derfra hvertfall. Min ex-manns familie: til han, foreldre, besteforeldre, søsken, tanter og onkler. og en kamerat av min ex (kjæresten er gammel nabo av meg også) Så har vi noen få vennepar vi sender til. Blir to forskjellige bilder, altså kort. siden jeg sender til min ex-manns familie. Ungene lager kort og skriver. Og vi har 4 barn, men ingen felles, så ikke alle som vet hvem alle ungene er eller kommer til å møte de noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå