Gå til innhold

Simo kombi - god vogn?

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Vi har fått tilbud om å kjøpe en simo kombi relativt billig av en i familien, og nå lurer vi på om det er en god vogn da=) Hvordan er den å trille? Er det godt med plass og er den veldig bred? (Vi må komme oss inn i heisen her skjønner dere, bor i 13 etg, og da er det litt dumt om den er for bred til heisdøra...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VELDIG god vogn å trille =)

Elsker Simo-vogna! Den er utrolig! Hadde god nok plass til junior i den hvertfall, og den er ikke spes bred.. Tror nok du får den inn døra..

Skrevet

Simo er gode vogner, herlige å trille. De veier jo litt, men syns ikke det er noe problem i det hele tatt. Nå syns jeg bagen til kombien er litt smal når man skal ha vinterpose og en litt stor baby oppi, da er duovogna kjekkere syns jeg.

Skrevet

avhenger veldig av ungen og type pose det da

jeg har simo kombi , bruker baggen en da vi , gutten min er 11 mnd den25 , ikke spesielt liten men normal stor for alderen ...

har voksi urban , super pose ......

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Ok, det høres jo bra ut da=) Jenta vi har nå er lang og tynn, og det har egentlig hele slekta vært som babyer - både på meg og mannens side, så jeg regner egentlig med at babyen i magen også blir det, hehe=)

Vi får med en voksipose som er kjøpt til vogna, vet ikke om det er en som er tilpassa simovognen eller hva...

Skrevet

Jeg er kjempeglad i Simo-vogna vår. Jenta vår som ble født i juni lå i baggen til april (med voksipose).

Sportsvogn-delen er også god og romslig. Selv om det er god plass i vogna har jeg aldri opplevd å ikke komme igjennom dører eller inn i små heiser.

Vogna er relativt tung, noe som kan være en ulempe hvis man skal løfte den mye ut og inn av bil. Men om man ikke skal det er tyngden bare en fordel. Den er robust, stabil (og en perfekt rullator for mødre ute på glatt is ;-)) Som skapt for norske forhold iom. at den både er vann- og vindtett. En veldig lun vogn.

Nå vet ikke jeg hvor gammel den Simo'en du vurderer er, men de to Simo kombi vognene jeg har/ har hatt (2006 og 2007 mod.) er helt super.

Skrevet

God vogn, bra kvalitet, romslig bag, lun, vann og vindtett, herlig vuggende demping, god å trille (om den dere skal kjøpe har luftdekk). Men fryktelig tung. Og den tar mye plass sammenlagt. Den er ikke bredere enn en gjennomsnitts trehjuling i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...