lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Eh, så på Greys nå, og den sluttet jo helt åpent, var helt sikker på det var pause igjen når rulleteksten plutselig kom. Hva sjer med... var det rebekka hun het? og hva sjer med han sement karn? og hva sjer med hun som skal opereres som akkurat mistet kjæresten? Var dette første av en dobbelt episode uten at jeg har fått det med meg?
NoDoubt Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Jeg fikk ikke sett de siste 15 minuttene. Så jeg er glad for ast det er en fortsettelse:-) Døde han under operasjonen?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2008 Ja, han døde. Han som nettop hadde hatt sex med hun andre som skulle opereres.
NoDoubt Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Fikk ikke med meg at de hadde sex heller. Men døde han under operasjon?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2008 Ja. Joda, grey og mc dreamy sto og passet på mens de hadde sex. og sa til foreldrene hennes at hun var til noe mr undersøkelse i forkant av operasjonen eller noe sånnt. For de spurte hvor hun var siden hun ikke var på rommet. Hva gjorde du siden du ikke fikke med deg slutten?
NoDoubt Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 Takk for info:-) Det var ei som kom immom her på vei hjem fra jobb. Hun skulle se på noe. Så jeg var forberedt på at jeg ikke fikk med meg slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå