Gjest Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Boken handler om en 18 år gammel jente med spiseforstyrrelser, det er jenten selv som har skrevet boken og jeg mener at hun er norsk.. Noen som vet?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Det kan være så mange... Sebrapiken handler om det, men den er svensk. Vindauga i matsalen vender mot fjorden, den er nynorsk.
Gjest Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Fant sebrapiken på nett, jeg ble tipset om boken av helsesøster på skolen da, og hun nevnte ingenting om selvskading, bare anoreksia, også at jenten var blitt helt frisk nå.. Skal sjekke den nynorske;) Takk:)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Noe i meg er sterkere enn meg, tror jeg kan være den du leter etter. Den er relativt ny, men handler om anoreksia fra jenta var 12-18 år.
Gjest Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 "Noe i meg er sterkere enn meg" den MÅ det være, tusen takk:) Helsesøster husket heller ikke hva den het:P Da skal jeg sjekke opp i den, tuusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå