Akki42 Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Hei. Har vært på Ullevåll i dag.Gyn undersøkelse av meg ,og prøvesvar av mannen min. Det var helt i orden med oss begge.jippi godt å vite . i en alder av 43 år:O))) Fikk resept på Pergotime..så nå vil jeg ha noen erfaringer av andre her som har gått på det. har fått pergo til tre forsøk. har dere lykkes?
tjorven- nr 3 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Så godt at alt var bra med dere begge to da =)) Har ingen erfaring med pergo eller noe, så kjenner ikke til det. Leser bare inne på " Bli gravid" siden at det er mange som bruker det!! Får håpe det virker og at dere lykkes fort!! Masse lykke til!!
mollymamma Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har gått på dobbel pergokur denne syklusen, enkelkur forrige syklus. Har så langt ingen positiv test å vise til, men krysser fingrene for to blå 2. juledag :-) Mine prøver er helt i orden, men min mann har dårlig sædkvalititet. Overlegen mener at pergo likevel kan hjelpe - da eggene blir enda mer mottagelige for soldatene. Av symptomer så har det vel gått forsåvidt greit, merket mer til humørsvingningene nå denne syklusen. Lykke til framover. Tror forresten det er mange med erfaringer fra pergo inne på "slitere".
Rose69 Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Jeg fikk for noen år siden EL med Pergo (etter mange år med p-piller og trolig manglende EL) Fikk tvert EL! Har hatt 4 Pergo kurer dette året (doble og enkle) men blir ikke gravid av de.Det må nok mer til ja...Vi er nå klare for tur til Danmark for ICSI :-) Klokka tikker...tikk takk...gidder ikke mer Pergo.Legger bare på meg av de :-( Dessuten har jeg jo EL hver mnd.Prøvene er fine. Og ingenting er galt med oss.Så da må ekspertene tre til.Og de finner vi dessverre ikke i Norge.Her er det altfor mye lover,regler og restriksjoner. Jeg ønsker deg masse lykke til :-) Spennende tider for deg! Klem
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 JA! Jeg gikk på enkel pergo-kur, og fikk eggløsning og ble gravid på første kur. På den måten fikk jeg datteren min. Jeg manglet nok EL pga mange år på pillen, men pergotime satte fart på sakene. Jeg fikk heller ingen bivirkninger av pergo. Men EL kom litt senere for meg enn den "bruksanvisningen" legen stipulerte. Jeg er glad vi stod på ekstra godt hele den måneden, hehe. Masse lykke til:-)
Kristineee Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Fikk pergotime forrige gang vi forsøkte. Alt var bra med oss, men vi ble bare ikke gravid. Etter tredje syklus med pergotime og dobbel dose ble jeg gravid. Denne gangen har vi forsøkt både pergotime og akupunktur, men det har ikke hjulpet. Skal bestille time hos legen mandag.
Saline Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Har vært gjennomg 6 pergokurer; 3 enkle og 3doble uten å lykkes. Masse bivirkninger som hodeverk, hetetokter, kraftig vektøkning (+ 10 kg!!) så nå orker jeg ikker mer. Skal inn på IVF forsøk via Riksen og håper på bedre lykke der. Har allerede et barn som jeg har fått på naturlig vis (med samme mann) for ca 7 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå