lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 som er lagt inn mellom i går og i dag? Var det ikke flere?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Nei det var ikke flere. For ingen har kommet inn på skravle siden
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2008 Men jeg mener jo det har vært noen nye innlegg jeg har svart på siden i går, har kommet inn innimellom. Mener jeg tilogmed opprettet et innlegg om at jeg fortsatt ikke kom inn på det innlegget med 3 bokstaver- diagnosen eller hva det nå var.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2008 ANK het den, og nå kom jeg inn på den, og hotel cæsar innlegget vet jeg også at jeg har svart på, men der er ikke svaret mitt. Noe er fullstendig galt her inne.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Jeg skrev i alle fall inn et (syte) innlegg om at jeg måtte hente barna igår. Det er borte nå. Kanskje de synes jeg syter for masse =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå