Gå til innhold

Uff....tilbake hit ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde kommet meg til nesten uke 8 da jeg hadde en SA i helgen...blør fremdeles litt og litt småvondt.

Veldig trist og føler jeg lever litt i et vakum nå.

Så nå skal vi vel prøve igjen.....burde vel vente til jeg får mensen igjen. Om vi klarer.

Noen her som vet ca hvor lenge puppene er ømme etter en SA? Får ikke svar på de andre forumene.....så tenkte kanskje noen her inne hadde peiling :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men villa bare si at jeg kondulerer så mye. Håper det snart klaffer for dere!

Stå på og hold ut.. er helt grusomt nå, men du kommer deg igjennom dette!

Stor klem

Skrevet

Takk for medfølelsen madam min :)

Jeg hadde aldri noen god følelse i svangerskapet om at det kom til å gå bra fordi jeg spotta nesten daglig....så jeg var egentlig litt mentalt forberedt på en spontanabort :(

Det er jammen meg godt at man har flere sjanser sier jeg ;)

Klem fra meg.

Skrevet

ja det er akkurat det er. Man får flere sjanser:)

Jeg hadde en sa i fjor på denne tiden, og hadde hele tiden en følelse av at jeg aldri kom til å fødet barnet, og det stemte jo ganske bra.

Det som trøstet meg var at det mest sannsynlig er noe gale med fosteret om det forsvinner så tidlig, og hvem ønsker vel at barnet sitt skal vokse opp med store lidelser (om det er det som er gale da).

Jeg føler at lille gutten min ( føler det var en gutt) har det bra i himmelen og at et ikke var meningen at han skulle møte denne verden.

Det er en mening med alt tror vertfall jeg, selv om ting ikke gir noe mening her og nå og viker ubeskrivelig uretferdig så opplever man alle ting i livet for en grunn...

( men dette er bare min mening da..)

Skrevet

Trist å høre om SA-en din :-(

Jeg mistet for to uker siden (MA i uke 13), og først nå begynner kroppen å bli høvelig normal igjen. Jeg fikk beskjed om at svangerskapssymptomene ville gi seg ganske kjapt etter utskrapningen, men jeg hadde ømme pupper i over ei uke etterpå.

Håper du snart føler deg bedre!

Skrevet

Dinadina:

Takk for svar :)

Jeg har sluppet utskrapning, alt hadde kommet ut av seg selv så de på innvendig UL.

Har fremdeles utrolig mye blodårer på puppene og de er veldig ømme....litt vondt og konstant bli påminnet om det. Men da forsvinner det vel i løpet av noen dager. Var bare jeg som trodde det forsvant litt fortere.

Trist å høre om MA din.....men vi gir oss ikke :)

Klem fra meg.

Skrevet

Trist å høre:(

Jeg hadde en MA i uke 8, måtte ha utskrapning og full pakke:( Er et par måneder siden, men måtte ha litt distanse før vi begynte å prøve igjen. Men nå er vi i gang igjen:)

Ømme pupper rakk jeg aldri å få, men jeg testet positivt en uke etter at jeg hadde hatt utskrapning da, så en stund må du nok regne med å ha hormonene i kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...