Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Hadde en marerittfødsel med sammenhengende rier i lange tider. Det hele endte i hasteks. (Ble satt igang pga. fostervannslekkasje som muligens skyldtes gbs bakterien). Er veldig redd for ny fødsel pga. dette og lurer på om det er kun ved bruk av igangsetting/drypp riene blir sammenhengende eller kan dette skje ved naturlig fødsel også?
Matildesnusk + lille ups Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Synd å si det, men jeg hadde sammenhengende rier i de siste 3-4 timene, og fikk ikke drypp. Faktisk er jeg ganske sur i ettertid fordi jeg i k k e fikk det, fordi jeg mener at det kanskje kunne fått ting til å gå kjappere. .. Endte ikke i ks for meg, men vakuum og sykt barn i respirator og på intensiven i 10 dager etterpå. Ikke moro
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Å nei.. Må nok i samtaler med sykehuset jeg da før neste fødsel. Vet ikke om jeg klarer det der en gang til!! Uff, høres jo ut som det ble et tøft løp for deg og lille. Skjønner at du tenker som du gjør! Håper alt er bra med dere i dag da :-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Min første var slik som din.(uten keisersnitt). Den andre var fantastisk :-) Naturlig, men lang. Gav beskjed om at jeg ville ha epiduralnålen klar i ryggen om jeg måtte få drypp. Det forsto de veldig godt, og da de mente jeg behøvde drypp, kom anestesilegen først for å sette epidural. Babyen fikk plutselig fart på seg, og vi slapp både drypp og epidural. Det er fantastisk å puste mellom riene... da er det mye lettere å forholde seg til fødselen. Håper du får oppleve det! Ja, det går an å få slike rier naturlig, men det er veldig mange som får det av drypp....
Plutselig_gravid Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Jeg hadde sammenhengende rier i noen timer. Var et mareritt. Hvor ble det av de såkalte pausene liksom... Fikk epidural og drypp og da fikk jeg endelig pauser. Gruer meg til fødselen, men tenker som så at det ikke kan bli verre denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå