Gå til innhold

Kan kvalemn komme og gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lørdag, Søndag og mandag kveld har jeg vært uvel på kvelden. Igår kveld var jeg verst, brakk meg..

men ikveld er jeg i fin form, er dog slapp-fisk, men i ok form.

Er bare 6+3, så er jo tidlig enda. Lørdag og sødang var jeg bare uvel, igår litt mer uvel..og idag helt ok form...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kvalme har kommet og gått. Først hatt det ei uke, mens neste uke har jeg nesten ikke vært kvalm i det hele tatt. Nå igjen har det vært lite kvalme. Har gudsjelov sluppet unna med bare å være uvel enn spyklar :) Jeg er forresten nå i 10+4. Noen dager kjenner jeg nesten ikke noen ting, mens andre stikker det også fælt, så dette er litt opp og ned med de fleste har jeg skjønt.

Lykke til!

Skrevet

åh, godt å høre :)

Lykke til du også =)

Skrevet

min kvalme blir verre jo mer jeg gjør.. akkurat som om kroppen gir meg signal om å roe ned,og slappe av.. har hadd det ok siden lørdag,men i går var jeg for å gjøre de siste innkjøp av gaver,og i dag er jeg helt ødelagt...

får håpe at formen kommer seg til i morgen,er så kjipt å ligge her og vente på at det skal slippe litt..

Skrevet

Det er helt vanlig at symptomene kommer og går, og heldigvis gjelder dette kvalmen også. Orker ikke tenke på hvordan det er å være konstant kvalm. Var det i en måned, og det holdt i massevis!

Nå som du vet at det er normalt får du bare senke skuldrene, og nyte de kvalmefrie dagene :0) Det gjør jeg!

Skrevet

Denne gangen virker det som om kvalmen kommer og går.

Forrige svangerskap var det bare konstant kvalme hele døgnet i 8 uker.

Skrevet

Kvalmen er der hver dag,men bare frem til ettermiddagen.etter det forsvinner den og jeg kan nyte noen timer uten å kaste opp og brekke meg hele tiden...!Gid jeg noen morgener kunne slippe å måtte kaste opp før jeg har fått åpnet øynene,for slik har det vært i 3 uker nå:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...