Prinsen & spiren Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Lørdag, Søndag og mandag kveld har jeg vært uvel på kvelden. Igår kveld var jeg verst, brakk meg.. men ikveld er jeg i fin form, er dog slapp-fisk, men i ok form. Er bare 6+3, så er jo tidlig enda. Lørdag og sødang var jeg bare uvel, igår litt mer uvel..og idag helt ok form...
MღM Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Min kvalme har kommet og gått. Først hatt det ei uke, mens neste uke har jeg nesten ikke vært kvalm i det hele tatt. Nå igjen har det vært lite kvalme. Har gudsjelov sluppet unna med bare å være uvel enn spyklar Jeg er forresten nå i 10+4. Noen dager kjenner jeg nesten ikke noen ting, mens andre stikker det også fælt, så dette er litt opp og ned med de fleste har jeg skjønt. Lykke til!
Prinsen & spiren Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2008 åh, godt å høre Lykke til du også =)
OhBaby! Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 min kvalme blir verre jo mer jeg gjør.. akkurat som om kroppen gir meg signal om å roe ned,og slappe av.. har hadd det ok siden lørdag,men i går var jeg for å gjøre de siste innkjøp av gaver,og i dag er jeg helt ødelagt... får håpe at formen kommer seg til i morgen,er så kjipt å ligge her og vente på at det skal slippe litt..
lutefisk Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Det er helt vanlig at symptomene kommer og går, og heldigvis gjelder dette kvalmen også. Orker ikke tenke på hvordan det er å være konstant kvalm. Var det i en måned, og det holdt i massevis! Nå som du vet at det er normalt får du bare senke skuldrene, og nyte de kvalmefrie dagene :0) Det gjør jeg!
meg & to små vampyrer Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Denne gangen virker det som om kvalmen kommer og går. Forrige svangerskap var det bare konstant kvalme hele døgnet i 8 uker.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Kvalmen er der hver dag,men bare frem til ettermiddagen.etter det forsvinner den og jeg kan nyte noen timer uten å kaste opp og brekke meg hele tiden...!Gid jeg noen morgener kunne slippe å måtte kaste opp før jeg har fått åpnet øynene,for slik har det vært i 3 uker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå