Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 katid vurdere de å sette igang fødselen, er nå en uke på overtid og har ikke fått noe time på overtidskontroll, skal til jormor på torsdag da, blir det tatt opp da? når blir da evt overtidskontrollen og hvor lang tid tar det fra den til de setter det igang? bør jeg ha bagen med på kontroll? hehe mange spørsmål dette, men nå har jeg en følelse over at det aldri kommer til å skje noen ting, iallefall ikke av seg selv. har hatt så mye lurerier.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. desember 2008 dytt=) lurer ennå
engajente Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Kan prøve å svare på noe. Jeg var på kontroll hos JM i uke 41 var det vel, da ringte hun og fikk time til kontroll på sykehuset. -da jeg hadde vært på den en uke senere, siden den lille fortsatt ikke var kommet, ble jeg vurdert til igangsetting to dager senere. Så jeg tok ikke med noe bag før dato for igangsetting var satt. Håper det svarte på noe, og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå