Pooh Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Begynner å bli ganske lei av denne ventingen på både det ene og andre. Hadde forrige TR i august! Har resept på pergo liggende, som jeg etter planen skal begynne med i neste syklus. Men spørs når den kommer....... Men: For ca to uker siden hadde jeg en periode med mye utflod; blank, lys. Tenkte at det kanskje var EL som endelig var på vei. Nå har jeg i flere dager hatt mye blank, lys utflod igjen, samtidig som at brystvortene har blitt veldig ømme. Det gjør vondt når dusjstrålen treffer dem. Dessuten har jeg kjent en del stikninger, og det føles litt ømt i livmorsområdet. Magen står også rett ut som en ballong, spesielt på kvelden, og jeg har gått opp ca 2 kg den siste uken (sukk). Er dette EL da? Blir sprø av å vente og lure på hva som skjer i denne kroppen. Noen som har opplevd lignende? Hva skjer?
lille_prinsesse Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Hei:) Jeg merket det på puppene mine.. som du sier så gjør det vondt å dusje å ligge på magen.. Det stikkert i magen å jeg har mens smerter. Det kan hende du er gravid. Jeg har aldri vondt i puppene mine så jeg viste at det var det.. Hvor lenge er det til du kan teste da? Jeg testa positiv 4 dager før ikm
Pooh Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2008 Jeg vet ikke når jeg kan teste, siden jeg har evig lange sykluser. Forrige TR i august!! Litt frustrerende kan man si. Men takk for svar!
Shiny84 Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 kan du ikke bare ta grav test evt el-test, så vet du!!
Pooh Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2008 Tester snart hvis ikke TR dukker opp. Det er bare så bortkastet å bruke masse penger på disse testene hele tiden. )
Pooh Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2008 Er det noen av dere som hadde "økt utflod" som et tidlig symptom på graviditet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå