Pooh Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Begynner å bli ganske lei av denne ventingen på både det ene og andre. Hadde forrige TR i august! Har resept på pergo liggende, som jeg etter planen skal begynne med i neste syklus. Men spørs når den kommer....... Men: For ca to uker siden hadde jeg en periode med mye utflod; blank, lys. Tenkte at det kanskje var EL som endelig var på vei. Nå har jeg i flere dager hatt mye blank, lys utflod igjen, samtidig som at brystvortene har blitt veldig ømme. Det gjør vondt når dusjstrålen treffer dem. Dessuten har jeg kjent en del stikninger, og det føles litt ømt i livmorsområdet. Magen står også rett ut som en ballong, spesielt på kvelden, og jeg har gått opp ca 2 kg den siste uken (sukk). Er dette EL da? Blir sprø av å vente og lure på hva som skjer i denne kroppen. Noen som har opplevd lignende? Hva skjer?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Høres jo ut som du er gravid;) Tatt en test?
lillejenta2 Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Akkurat sånn har jeg det også!! supersåre brystvorter, men ingen mens.. noe skjer i magen, men vet ikke hva.. prøv en graviditetstest! Mine er negative, men er vel bare å vente noen dager til..
Pooh Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 Ja, hvis ikke TR dukker opp snart tar jeg en test. Spennende å høre hva som skjer med deg, Lillejenta2. Håper du holder meg oppdatert! )
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Oi så spennende da pooh! Det høres ut som du er gravid!! Ta en test nå da vel??? Jeg har forøvrig noen av de samme symptomene selv: hatt såre brystvorter siden EL, av og til litt stikkninger i puppene og mensen smerter i magen. Så TR er vel på vei ja... Men jeg krysser fingrene for oss jeg!!
Pooh Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2008 Hvis ikke TR dukker opp snart tar jeg en test. Det er bare så kjedelig med alle disse negative testene (i tillegg til bortkastede penger), så drøyer det i det lengste. ) Krysser fingrene for oss jeg også. Når er din IKM?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har IKM til søndag... Synes dagene går så sinnsykt sakte!! Men magefølelsen min sier at TR dukker opp snart.... Tviler på at jeg kan være så heldig å bli gravid til jul.... Jeg tørr ikke å teste enda ihvertfall...
Pooh Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2008 Skjønner. Men nå vet du i alle fall at du har hatt EL, og det er bra!! ) Superspennende!!
ninjo skal bli storebror Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Hei Snoopy 81. Vi venter på samme "domme dag". Jeg har følt at ting har hvert i gang. Hvert ultra trøtt. Super sulten sist helg, ømme pupper. øm i magen (bukse press i livet utrolig ubehagelig) + utolig mye gass i magen.. Men i dag 0 symptomer. Alt er bare forduftet. Eneste gassen som er igjen. Du da? Jeg føler også at TR kommer søndag
ninjo skal bli storebror Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Vi venter på samme domm på søndag! har du hatt noen syptomer? Jeg har hatt ømme pupper. trøtthet og urolig sulten i helgen. for ikke å glemme all gassen som danner seg. men i dag...0..alle syptomer borte Mistet håpet. kjenenr også mensen murring Du da?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 Pooh: Ja, det er veldig godt at EL kom nå! Etter 1 års venting! Men er ikke så veldig optimistisk for det, er jo bare 20 % sjangse for at det har klaffet. Sånn statistikk messig mener jeg... Ninjo: Jeg har helt siden EL hatt såre brystvorter, av og til litt stikkninger i puppene og murringer i magen. I de siste dagene har jeg også fryst veldig, gjør det fortsatt. Har konstant gåsehud. hehehe... Men det kommer sikkert av at jeg var litt småforkjøla i helga. Så vi får holde hverandre oppdatert!
EnNySpire:) Skrevet 17. desember 2008 #12 Skrevet 17. desember 2008 Hei;) Jeg testet positivt i går 12 dager etter EL.. Hadde IKM 15 eller 16... Hadde ikke trodd at det slo så fort ut, men joda...
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 17. desember 2008 #13 Skrevet 17. desember 2008 Grattis da Tornerose! Jeg tørr ikke teste enda. Får sikkert bare negativt uansett. Men hvis ikke mensen har kommet etter helga så skal jeg ta en test!!
EnNySpire:) Skrevet 17. desember 2008 #14 Skrevet 17. desember 2008 Ja, gjør det;)Kryser fingrene for deg.... Og lykke til til alle dere andre:)
Pooh Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. desember 2008 Snoopy: Skjønner deg godt. Skal jo litt til at det klaffer første gang! Men det er mulig, og det er positivt! ) Sånn kroppen min driver nå er jeg i alle fall rimelig sikker på at TR i det minste er på vei. Blir lettet hvis den kommer også, jeg, for da kan jeg komme i gang med pergo og forhåpentligvis få litt fart på sakene. Vi holder hverandre oppdatert, ja. )
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 17. desember 2008 #16 Skrevet 17. desember 2008 Skal du forresten starte med enkel eller dobbel kur pooh?
Pooh Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 17. desember 2008 Enkel kur først, så får jeg se hva som skjer. ) Blir litt smågal av all denne ventingen, men vi er jo vant til det vi. ;o)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 17. desember 2008 #18 Skrevet 17. desember 2008 hehehe, ja vi er gode på å vente!! Jeg har forresten fått time på Ulevål 4. februar. Skal inn til samtale og sånn da. Og så evnt. lap. Kjenner jeg begynner å få litt kalde føtter angående det besøket der!!
Pooh Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #19 Skrevet 17. desember 2008 Får håpe det klaffer før den tid! ) Ellers er det jo fint med oppfølging i alle fall. )
lillejenta2 Skrevet 22. desember 2008 #20 Skrevet 22. desember 2008 Hei! Nå er jeg én hel uke på overtid. Fortsatt ikke sett så mye som snurten av mensen.. Og alle tester er negative.. Lurer fælt og er ganske slitsomt å vente på mensen hele tida også! Murringene har gitt seg, men brystvortene er fortsatt såre.. Tenker at forrige gang jeg ble gravid, fikk jeg ikke positiv test før jeg var over seks uker på vei, kanskje det er sånn denne gangen? Men forrige gang endte det i en MA, og det vil jeg jo ikke ha en gang til. NOen som vet hvorfor noen bruker lenger tid på å få positiv test??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå