Gå til innhold

Lager ny tråd for oss med ikm uke 52, jule uken:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm ca 23 eller 24.. er så spent på å teste!! Flere her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde opprinnelig IKM 25., men det ligner på at den kanskje er flyttet til 27. Blir jammen ei spennende jul det her!

Skrevet

spennende!

merker du noe?

Jeg har en del stikking i symphysen og er litt trøtt. men begge deler kan være av andre grunner så:(

ar ikke så tstor tro, men et stort håp:D

Skrevet

Jeg prøver vel egentlig å ikke kjenne etter... Har det heldigvis veldig travelt disse dagene før jul. Men det er utrolig hvor man kan kjenne litt murringer, tretthet og ømme brystvorter likevel....

Jeg har heller ikke så stort håp, men vil veldig gjerne...

Skrevet

vi får krysse fingrene for neste uke da:D

Blir veldig spennende å se...

tenk for en julegave..

Skrevet

åå får krysse fingrene...

hadde vært en veldig bra julegave!!

vorfor er ikm flyttet? tok du el tester?

Skrevet

Hei hei...

jeg er litt usikker når jeg har ikm, men ut fra sist mens er det en gang i juleuken... ut fra tempresultat faller ikm muligens på sjølveste julaften... spennende jul i år ja.. hehe

Skrevet

sorry trodde ikke jeg fikk send beskjeden

Skrevet

El test og temp. Og bruker fertilityfriend.com. Men den var litt usikker. Har hatt varierende sykluser, 28-34 dager, de siste mnd. Men før fødselen var den skikkelig i hytt og pine, da gikk det opp til 8 mnd mellom tr... Så egentlig er jeg ganske fornøyd nå...

Skrevet

Det blir en spennende presang å pakke opp...

Skrevet

hihi.. planen er å ha en digitaltets klar til julemorningen.. men er redd det vil ødelegge hele dagen om den er negativ da:(

men kan jo ikke la være å teste??!!!

Skrevet

jeg vet ikke om jeg har tekt og teste julaften jeg... se an om tr kommer + symptomer...Men sku testen være negativ er det jo julaften, så man får jo en bra dag uansett!!!!!

Men er litt redd jeg også.. Tenk om det kunne ha klaffet denne pp.... Da slipper jeg og runne 1år som prøver.. sukk... 2jan er den fryktede datoen.. sukk

Skrevet

å krysser alt for deg!! Hold motet oppe.

TRor ikke jeg klarer å lavære å teste, hehe er alt for spent!

Har bestil tester fra billigetester.com, så får en hel bunke i posten morgen, og da går det ikke ann å la være;)

Lykke til dere andre, må ta kvelden jeg nå

natta

Skrevet

Tror kanskje jeg greier å drøye det til etter jul med å teste. Avhenger litt av om jeg skal på fest eller ikke...

Ble litt lei av negative tester etter å ha prøvd i godt over to år sist, så nå synes jeg det er like greitt å vente til tr kommer. Men jeg glipper litt å tester av og til.

Skrevet

Blir event vanselig og bortforklare ovenfor familien hvorfor jeg ikke har lyst på rødvin til maten på julaften... hehe jeg som ikke er glad i rødvin i det hele tatt,.. hehe

Så blir nok og ta en test julaften morgen for og event kunne ta et glass med god samvittighet... hehe

Skrevet

Samme her Monica;) Må nesten ta en test for å se om jeg kan ta et glass rødvin eller ikke. Blir den positiv så har jeg et forklaringsproblem, hehe, men kommer nok på noe lurt;)

Har ikm på julaften, og har bestilt en digital test som jeg skal ta da. Det kan være litt tidlig siden jeg bare er 11 dpo når jeg har ikm, så hvis jeg tester neg, så kan jeg trøste meg med at det fortsatt er håp. Blir den pos, så blir det den beste julaften i hele mitt liv!:)

Skrevet

Jeg skal ta en test lørdag morgen (11 DPO) fordi jeg skal på fest, om den er negativ så tar jeg en ny test på julemorgen. Om den også er negativ da blir det rødvin på meg og...

Jeg prøver å ikke kjenne for mye på kroppen. Har jo noen murringer, men det har jeg hatt de siste par mnd også uten at det har betydd noen ting. Men jeg synes det er viktig å tenke på at mange ikke får noen symptomer før flere uker ut i svangerskapet!

Skrevet

Jeg har IKM 23. eller 24. desember. Er ikke helt sikker da syklusen har variert litt i det siste. Men jeg tviler på at det blir positiv test. Jeg har mensmurringer i magen og har hatt det nesten helt siden el så regner med det blir OB og rødvin i stedet for positiv test og forklaringsproblemer på hvorfor jeg plutselig er blitt avholds :)

Vi har prøvd siden august så det er jo ingen krise, men fy søren det hadde vært koselig med klaff nå altså. Fikk vite på søndagen at bestevenninna mi skal ha nr 2!! Det er flere andre også i omgangskretsen så vi hadde jo blitt den hormongjengen :)

Frykter at kroppen og psyken spiller meg et lite puss, men er faktisk små kvalm om dagen, prøver å ikke la det gå meg til hodet.....

Får bare vente til julaften med å ta en test! Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...