Gå til innhold

Hva til dame 82?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg er helt tom for ideer. Min samboer sin mormor er 82 år gammel. Hun ønsker seg ingenting. Vi har enda ikke fått gitt henne bursdagsgave fra nov, og til jul skal hun få en kalender (hjemmelaget) men bilde av gutta våres :) Men hva kan passe i sånn forsinket bursdagsgave? Hun er mye hjemme - har parkinson, og leilighet hun ikke kommer så lett ut av. (Barna hennes ønsker at hun skal komme seg mer ut)... Tenkte på et gavekort på en restaurant, så hun MÅ ut en tur, men hun sliter med et gebiss som ikke vil sitte så bra...og da vil hun helst ikke spise ute. Tenkte på gavekort på noe slags pleie... er det spennende? Hun fikk fine bilder av gutta i fjor... begrenset hvor mange bilder hun kan ha av hvert av barnebarna. Hva kan passe???

Vil gjerne ha en ide....

takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort hos frisørdame, eller ansiktspleie, fotpleie?

Skrevet

-Teaterbilletter eller billetter til en romjulskonsert/nyttårskonsert?

-Evt. kino (Max Manus)

-bøker (har kommet ut noen spennende biografier i det siste)

-musikk?

-gavekort på fotpleie eller manikyr eller frisør?

-en fin morgenkåpe eller nattkjole

-et par gode skinnhansker

-noe hjemmelaget? F.eks. bokser med ulike julekaker som hun kan servere gjestene? Hvis hun ikke orker å bake så mye lenge... :-)

Tja... det var vel det jeg kunne komme på i farta.

Skrevet

Jeg har kjøpt noen fine kurver og fylt de med allskens saker til folk jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe til. Du kan putte oppi en flaske gløgg, god kaffe eller te, fin sjokolade, marmelade (godt for oldiser vettu ;)), marsipan, sokker, en cd, lys og servietter ett blad etc Pynt kurven med en sløyfe eller pakk inn i cellofan, lekkert og faller alltid i smak! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...