Gå til innhold

8-åring med massasje-slankebelte........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lærer. Har ei nokså stor og tykk jente i 3. klasse. Hun kommer fra et hjem med usunt kosthold, og lang "historie" for å si det sånn...gidder ikke legge ut her nå, men det er endel med dem, for å si det sånn.

Vel. Nå kunne hun ihvertfall fortelle at hun hadde fått bruke morens sånn massasjebelte (som var kjøpt fra TVshop), som hun kunne sitte med om kveldene. Holdt på å tippe om jeg...

Dette er ei jente med stor mage, og jeg bare ser for meg morens strategi her... (Hun er selv stoor) Istedenfor å handle frukt og grønt, og ta ungen med ut på tur, ja, så setter hun på henne et slikt belte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja..som et alternativ til "sunnhetskonkuranse" som nevnt tidligere her i dag ? stiller vel i samme nivå!

For ikke å snakke om lærere som henger ut elever på nett...hva om moren eller andre ser dette ? LAVMÅL !!

Skrevet

Er det mulig??? Stakkars jente... :-(

Noen skulle ikke hatt unger!?

Skrevet

Utrolig ! lærere som henger ut unger på nett slik !! ( åpenbart ikke norsklærer men likevel ..).

Skulle ikke hatt lov til å jobbe med unger !

Skrevet

Hallo? Dette kan være skadelig for ungen! Du bør jo ta det opp med foreldrene snarest!

Og til deg som mener at dette er uthenging av elever, putt føttene på jorda. Er rundt om 30.000. tredjeklassejenter i Norge, blir litt vanskelig å identifisere ei spesifikt ut fra dette da.

Skrevet

Anonym, 22:49.

Det skal ikke være mellomrom mellom siste bokstav i setning og utropstegn. Denne feilen gjør du faktisk tre steder. Dessuten skal det være stor bokstav etter parantes.

Skrevet

Huff, nå fikk jeg vondt av denne jenta. Jobber selv som lærer, og blir ikke lengre overrasket;0)

Dette bør du ta opp med foreldrene. Mener å ha lest at slike apparater kan være skadelige for yngre barn. Er noe med at musklene ikke kan håndtere disse. Uansett er det jo ganske horrible signaler denne mamman gir datteren, ved å overhode la henne bruke det. Det er nå min mening. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...