Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Jeg har rett og slett ikke lyst til å gi julegave til typen. Andre som har det sånn? Forholdet skranter, men vil liksom ikke gå fra hverandre nå i juletiden... Men, jeg aner ikke hva jeg skal finne på i gave. Boxer og dusjsåpe, kjøpt på rema? Eneste jeg finner på....
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 må bare flire for meg selv, for det er som jeg skulle skrevet det selv. lol! hater den støgge late udugelige fyren som jeg ikke ANER hva jeg så i da jeg møtte han, men nå er vi gift og har 2 unger så det får tute å kjøre så lenge det kan. Bruk pengene på deg selv istedet. eller ok da, 60 spenn på dusjsåpe og en boxer er kanskje like greit, det er jo kanskje noe du må bruke i husbudsjettet til syvende og sist uansett.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 hehe, er det virkelig flere enn meg med dette dilemmaet? huff.. jaja. Men så var det den samvittighetgreia da, jeg vet at han har kjøpt gave til meg så noe må jeg liksom finne på i retur Tror forresten jeg får en wii fit... men åååååå! Jeg orker liksom ikke kaste vekk penger på gave til han Kansje satse på noe hjemmelaget... dorull-nisse eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 hvis du MÅ kjøpe noe, kan du jo alltids passe på at du kjøper noe du egentlig har mest bruk for selv. slik kaster du ikke vekk pengene på han liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå