Moderator. Hannah Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 For å kysse ropmpene til de som jobber med barna? Jeg håper alle dere gavehandlere vet at de ansatte prater om dere som smiskeforeldre. Siden min forrige tråd ble slettet så holder dette, gidder ikke gjenta meg selv to ganger bare fordi dib har problemer med å holde trådene der de skal og ikke kaste de i søpla.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 ja det er det ! og det er derfor de kjøper reima klær til ungene også !
Moderator. Hannah Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2008 Reima klær er ikke bare pga barnehagen det er også for å vise frem barna ute i parken.........."der borte er mitt barn, han i den blåååå reima kiddo...." hehe..... Gaver til de ansatte er helt på tryne, det er jobben dems og mange er dritt lei unger men må ha lønn. Andre er skapt for jobben i en barnehage. Ang gaver så prates det om foreldre som bruker penger på å smiske:-,)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 for ikke å snakke om at de mener de er bedre foreldre enn resten...hehe... trenger litt debatter her i kveld..kan du ikke dra igang noen er du snill ! vææær så snill...bare for meg ?
Moderator. Hannah Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2008 Hehe, noe spes på ønskelisten?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 Jeg syns barnehageansatte gjør en kjempe jobb, jeg og kunne godt tenke meg å gi dem en flaske vin. IKKE for å smiske, men for å vise at vi setter pris på dem. Er det noe feil med det? Man får jo presanger i alle andre yrker, av kontakter og kunder, så hvorfor ikke her?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #7 Skrevet 16. desember 2008 vel, likte jo godt det forsøket her.. men det er jo så dødt i kveld... så prøvde jeg legge til reimaklassikeren uten hell..hm.... hva med de som pynter for mye og fortidlig til jul ? skal vi ta dem ??er åpen for andre forslag også jeg assa
Moderator. Hannah Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2008 Hu derre vindrankeren over her som med vilje prøver å påføre barnehageansatte alkohol. HVA HVIS NOEN ER ALKOHOLIKERE DA? Jævla fehode, hvem gir noen vin i gave da du faktisk ikke kjenner vedkommendes historie her? Stokk dum ja. Over til deg anonym 2139. tregt ja pga tekniske problemer her med jordmor og co taster på andre taster enn sletteknappen:-,) Reima er alle lei, den har gått ut på dato, bare vent neste pr er de samme problemstillingene oppe igjen, str, farge, og pris så klart. Men tok for meg foreldre som burde havne inn i barnevernets hender pga manglende omsorg, føler det er viktig i juletiden hvor foreldre ikke har tid til noe annet enn McD.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. desember 2008 #9 Skrevet 16. desember 2008 Jeg skal kjøpe fire big mac og en stor cola på deling til de barnehageansatte i år og en stooooor pose pottis med sånn derre dipp vettu. Men hvis jeg hadde fått sjans på ei dame som deg pølsa, da hadde det ikke blitt no mækkern, da skulle det blitt skikkelig resturang. Big Horn eller no såntno.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #10 Skrevet 16. desember 2008 Ja ærlig talt ! VIN i presang til alkoholiserte barnehageansatte ?? DET er sak for barnevernet det! er de ikke fulle nok på jobb kanksje ? og som du sier, de stakkarene som er blitt tørrlagt skal da fristes av smiskete foreldre ..hva blir det neste ? fri uteling av heroin til barnehageansatte?? nei. den er ikke ny ...Bjarne Håkon har alt kommet med den før ja..
Moderator. Hannah Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. desember 2008 Ja du hadde vel likt å fore opp barnehageansatte slik at de ikke klarte å bevege seg bort fra barnet ditt.....hehe:-,) For å si det slik så har jeg min egen nydelig kokk som kommer opp med de mest fantastiske matretter.......Hva den kokken ikke klarer:-,)
Moderator. Hannah Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. desember 2008 Hehe, fri barnehageheroin...humre. De dumme foreldrene som slenger fra seg vinflasker her og der for å oppnå mer stryk på håra er de foreldre som tar med seg fete barn på McD med en slik tankegang som dette "barnet er så stor alikevel så en tur til fra eller til gjør ikke noe"
Miss Misantrop Skrevet 16. desember 2008 #13 Skrevet 16. desember 2008 Jeg vet ikke om det er smiske foreldre som gjør det.. tror det er mange typer foreldre som gir gaver i beste mening. Men jeg mener det er galt. Helt galt. Både til lærere og barnehageansatte.
HeiOgHåHerErVi Skrevet 16. desember 2008 #14 Skrevet 16. desember 2008 jeg gir gave til de ansatte på avdelingen til gutten min, ikke for å smiske, men fordi jeg syns de fortjener det. Sønnen min rett og slett elsker dem, og de gjør en super jobb. Så vet du, de fortjener hver en gave de får! Syns heller det er litt rart at noen velger å ikke gi gave til de som er sammen med barnet sitt mesteparten av dagen..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #15 Skrevet 16. desember 2008 Bare innrøm det ! dere gir gaver like mye for at de ansatte skal synes litt mer om dine unger enn de andre !! får litt ekstra fordeler og bli avdelingens gullunger ( spy- kvalmt ! ) Gaver til bhg personale og lærere er ren KORUPSJON !! ikke noe annet !
Miss Misantrop Skrevet 16. desember 2008 #16 Skrevet 16. desember 2008 Jeg velger ikke å gi gave for a) Å ikke legge kjøpepress på andre Fordi jeg ikke vil at mitt barn skal særbehandles eller at det skal være varmere følelser for han på grunn av noe så overfladisk som en gave. Du må gjerne gi gaver for meg. Men jeg vil holde igjen.
Moderator. Hannah Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 16. desember 2008 1-Selvom du har dårlig samvittighet overfor å overlate barnet i barnehagen hele dagen vil det ikke si andre gjør det. 2-Mange fortjener noe, men ikke alle har behov for det, som oftes holder det med ord. Takknemlighet. 3-De får betalt for å gjøre jobben som vaskekjærringa som vasker dassen der også som barna går på, holder det rent. Vaktmesteren holder bygningen i hop for at ditt barn skal kunne være der, kommunen yter penger osv osv. 4-De fortjener hver gave de får? Hehe....ja ja....Ta en tur på paljativavdelig til de som jobber der f.eks, de gjør underverker med mennesker, de fortjener mer. Det er ikke en kunst å passe barn, det er en inntektskilde. 5-Det er normalt å skille mellom arbeid og frivillig. Venner som stiller opp i vanskelige tider fortjener gave. Barnehageansatte fortjener ærlighet og ikke smiskegaver fra desperate foreldre.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #19 Skrevet 16. desember 2008 Det heter P A L L I A T I V.... ditt nek!!!!!!
Moderator. Hannah Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #20 Skrevet 16. desember 2008 Du forveksler det du ser i speilet her vesla. Du forstod i allefall hva jeg mente og det er da enda godt:-,)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #21 Skrevet 16. desember 2008 Klart en ikke gir gaver til de ansatte, det er umoralsk.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #22 Skrevet 17. desember 2008 Seff smilsker vi..Men så har i kjøpt og betalt barnehagen også... for å lage et opplegg som passer for vårt barn- og så har vi betalt styreren for å ikke ta inn kipe foreldre og barn som skriker- eller er penere enn vårt barn- noe som seff ikke er mulig- men... seff smisker vi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå