Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Andre med menn som mottar info på samme måte?? Jeg innser at det ikke er uten grunn av vi har slitt med kommunikasjonen i forholdet. For når mekler satt der og prøvde å forklare noe for 12 gang, og han fremdeles ikke oppfatter det, må det jo være noe galt! Saken er at han krever 50% delt bosted med en baby og en 2åring. Noe som er uaktuelt, i og med at han jobber døgnet rundt. Han mener at farmor kan ta barna mens han er på jobb. Og jeg spør om det er verdt å nekte meg samvær annenhver uke, når han likevel skal være på jobb, skjønner han ikke problemet. Han kunne jo bare ha dem i en annen barnehage der han bor (litt for langt å reise en time hver vei til barnehagen), og så kunne jeg ha dem i en barnehage her. Mekler prøvde å forklare at dette kommer ikke til å godkjennes uansett, fordi det åpenlyst ville vært en avtale basert på foreldres egoisme, fremfor barnets beste, men han gav seg ikke. Så nå må vi i retten. Og mekler tror han kommer til å reise hjem med samvær annenhver helg, og da på besøk hos oss, i og med at minsten er 6 mnd. Og han er sur fordi jeg prøver å være vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 høres heeelt normalt ut ja...men mekleren siste gangen en mann som var VELDIG klar og tydelig på at han tedde seg som en dott og måtte skjerpe seg og ta ansvar ...hehe..det funka ! et stk slukøret skuffet mann....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå