Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 jeg hadde den sist den 22-23 november, når kan jeg regne ut at jeg skal ha den igjen er det den 15.des. eller er det ca. den 20 desember. Lurer fælt. Går forøvrig ikke på noe.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Ingen som vet, lurer på om jeg skal regne 3 uker fra siste mensen eller er det 4 uker fra siste mens dag jeg skal regne fra til. Takk om noen vil hjelpe meg med dette.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Dette er jo helt avhengig av hvor lang syklus du har, det. Og det er jo ikke så lett å vite for oss andre.. Har du gjennomsnittlig syklus , dvs. 28 dager, blir det vel rundt den 20. da.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Du kan ikke regne fra siste mensdag, du må regne fra første. Altså den dagen du får mensen. Gjennomsnittlig er det 4 uker mellom "mensene", fra første til første dag.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Ok, fa har jeg fått litt mer informasjon. Har gått på p-piller i 12 år nå. Og sluttet den 25 oktober. Så det begynner å bli en stund siden. Så takk for svar.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Herregud, hvor gammel er du da? Du er vel voksen vel, da har du hatt mensen i noen år og er vel vant til å ha det og da VET du så pas hvordan man regner syklusene. Selvfølgelig regner man fra første dagen i mensstruasjonsblødningen, fra første dag i mensen den ene måneden til første dag i neste måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå