Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 For nå har alt som dere har skrevet tidligere i dag forsvunnet!!!! Ut i løse luften..................buuuuuuhuuuuuuu:-)))
Karomamma Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Jøss, det har du jammen rett i. Mener jeg skrev i vei før lunsj på jobben i dag. Tror til og med jeg lagde en luke 16 til i dag siden den første fra Midnight Sun ikke var der plutselig Ja ja, det er vel en fjøsnisse som har vært ute med viskelæret... Og jeg som hadde skrevet et laaaangt svar til deg på "Ord for dagen", he he... Kanskje det blir tid å dibbe i morra, hvis forumene ikke har hikke? Barnehagen ringte i ettermiddag, så jeg hentet en forkjøla og febersyk snuppe ved halv 3-tiden. Vi har ligget på sofaen i ettermiddag, begge to. Og blir hjemme i morra. Det krevde litt logistikkarbeid, for jeg skulle holde en stor presentasjon, men det ordnet seg det også. Er man syk, så er man syk Håper jeg kvikner til selv, for vi skal ha stort juleparty med jobben i morgen kveld!
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Var det jeg sa jo!!! Her inne forsvant mitt svar,og jeg havna på anonym den dagen. OOOæææææh og ho ho hooo Er nok nissestreker fra moderator skal du se.Eller er vi så ille i skrivinga at vi blir sletta??? Følg med i neste episode av....."dibnissens hevn" ;o) Tror nok di oppgraderer bittelitte grann jeg =))
Reveenka Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Går jo ikke an å lage nye tråder heller, og de som allerede er her, flytter seg ikke opp ettersom vi svarer på dem heller. Merkelig.... Vi får bare fortsette på de som ligger her alt, da vettere!
Reveenka Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Noen som vet hva denne omleggingen innebærer, forresten?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2008 Vet ikke sikkert, men de har vel hatt en altfor dårlig server, så det er vel for å få bedre kapasitet tenker jeg!
Reveenka Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Hehe, jaså - ja, nå har det jo blitt myye bedre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå