Skravlemamman Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Hvis barnet ditt var kvalmt og sa det hadde spist maaaasssse snø, kastet så opp og kviknet så til.......... ville du da holdt barnet hjemme dagen etterpå?
Gjest julestjerneblinkestjerne Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 I disse tider hadde jeg for sikkerhets skyld holdt barnet hjemme... i 48 timer. Det er jo ikke godt å vite hva dette skyldes.
makkapakka med spire Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Jeg hadde holdt barnet hjemme 48t. Her hvor jeg bor blir vi aldri kvitt denne forferdelige syken..
olla Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Ja, som hun andre sier, siden det er slike tider som det er, så ville jeg i hvert fall holdt det hjemme 1 dag.
Mom2Two Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Tror egentlig ikke barn greier å spise snø til det kaster opp... Når man kaster opp er det naturlig å tenke på og bli kvalm av det siste man spiste, tror jeg.
Skravlemamman Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2008 Ja nå har han kastet opp igjen, så da var det jo ikke mer å lure på da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå