Gå til innhold

April: travelt..


**synne**

Anbefalte innlegg

Heisann. Her er det travelt. HAr jobbet nesten 50% de siste 3 mnd på natt og kveld. I tillegg har jeg hatt masse syoppdrag og bestillinger, + arrangering av julemessen (vi fikk inn 96.000!!!! *wwwooohhhooooooooooo*) Og i går hadde vi 19 stk til middag i vårt årlige førjulsselskap.. :) I kveld skal jeg på jobb og så har jeg to kvelder igjen til å sy en fest/gallakjole til søstra mi som må være ferdig til fredag, for da drar vi til mine foreldre -og søster..

 

Julegavene er i boks, sånn nesten, iallefall. HAr litt småplukk igjen, + gubben sin gave. Noen forslag?? Er HELT blank.. Eller.. leker med tanken på å kjøpe en bilbane.. hehe.. Men vet ikke helt..

 

Regner med det er travelt hos dere andre også. Så mange som er gravide nå og nettopp har fått!! Er bare SÅ glad for at det ikke er meg.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, oj....ja det var travelt. Høres ut som om du er en slik som får ting gjort og får de unna. jeg er mer en slik som går og planlegger de jeg....*sukk*...og seff aldri kommer noen vei med noe som helst. Så flink du er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da som får ting unnagjort i en fei.

 

Her er det full fart med syke barn om dagen nå da, men ellers er julen i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjønt at det er noe i det at om man skal ha noe gjort skal man spørre en travel person :o)

 

Her er det alt annet enn travelt i dag, og det skulle jaggu bare mangle etter 5 timer (2 av dem riktignok på (støyende) kafe) på et av landets største handlesenter i går for å få de siste gavene unnagjort. Belønningen i dag er ro og forholdsvis ryddighet i heimen, julekaffe i koppen, svigermors hjemmebakte "oldemorskaker" tilgjengelig, og så skal jeg lese en forhåpentligvis fantastisk bok før jeg gir den bort til jul ;oD ...og så får jeg vel raske sammen noe middag innen mann og barn kommer hjem i firetiden - men det er jo maaaange timer til! :o) Mmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...