Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Vet egentlig ikke helt åssen de ser ut ,men er dette noe som trengs første året, jeg har termin i førsten av april.. ? Bare leser det er endel som har det på "handlelista" si
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 kjempe bra poser !!! men velg den uten knytting. den nye heter voksi urban . jeg fant den på tilbud faktisk hos babyhuset i haugesund , til 1490kr. ordinær pris 1890 . se på besafe.no tror den er der....
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Hei Tror ikke du trenger voksi-pose når du har termin i april. Jeg jobber i barnehage, og de posene er rimelig varme. Men til høsten/vinteren igjen er de fine å ha. Jeg hadde ikke voksi på handlelista nå før termin (jeg har 29 april), men til høsten. Dessuten koster de pluss/minus 2000,-..... Og det er jo så mye annet utstyr vi trenger også.. Vi var så heldige at vi fikk dunposen fra Odewälder i julegave vi, men jeg tror heller jeg kommer til å kjøpe en vanlig vogndyne jeg til bruk i vogna i april, evt med et teppe/pledd i tillegg, og spare dunposen til vinteren. Får låne en vugge også, og vogndyna passer jo fint i vugga også, så det er jo kjekt å ha en dyne likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå