Gå til innhold

balsam som trenges ikke å vaske ut???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken balsam kan man bruke til barn som trenger ikke å vaske ut? har en liten tulla som har veldig flokete hår, vanskelig å børste. Det er en kamp å børste hverdag. Har dere noen ideer? Hvor kan jeg kjøpe noen bra hjelpemiddler. Har brukt sprayen , den kan man kjøpe på kiwi,rimi...... men er ikke fornøyd med det!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en spray balsam til barn, har ikke prøvd den siden jeg har gutter uten floker.

Mener den selges i vanlige butikker.

Skrevet

Enkelte frisørsalonger selger en spray som skal motvirke flokete hår.

Lillesøs brukte den en periode, jeg tror den er litt bedre enn Natusan sin.

Skrevet

Jeg har en gang kjøpt en leave-in-conditioner fra Paul Mitchell. Var kjempegod, anbefales. Kjøpte den på nettet tror jeg... Men ellers så har sikkert mange frisørsalonger den.

Skrevet

Du kan jo bruke en 2i1 shampo slik at når du vasker håret på jenta, så blir det mykt og fint etterpå. Fungerer bra til jentene her i huset. :)

Skrevet

jeg kjøper Paul Michell spray balsam på lookfantastic.com. Halve prisen av norske. Min datter på 8 mndr får floker i håret som ser ut som "dreads" (ikke vet jeg hvordan det skrives). Spruter på en sprut, og går lett å gre ut. Bruker den selv hver dag også.

Skrevet

man får også kjøpt et "surt" skum, det har hjolpet meg masse oppigjennom. Vask håret som vanlig med shampoo, balsam og ta i dette skummet når du skal gre ut håret.

Tror det heter ph skum eller noe sånt ;)

Kan vere dette er litt bedre å bruke på barne hår , enn en balsam som skal bli i håret. Små barn har veldig tynt hår, og balsam gjør det tungt og "fett"

Lykketil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...