Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Ser jeg må melde meg inn i goboken for å motta gratispakken, men er det da slik at jeg får tilsendt tilbud hver måned som jeg må drive å si nei til?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 lurer på det samme, så dytt dytt
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Du blir nok medlem ja, og må avbestille det du ikke vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå