Gå til innhold

nå er det en ekte strek vel???!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for meg ser alle de testene positive ut :)

Så du er nok gravid!

Kjøp en digital, så får du det svart på hvitt :)

Gratulerer!!

Skrevet

de e en strek ja=) gratulerer så mye=)

Skrevet

men den jeg tok i dag er sterkere, sellom det kansje ikke synes så godt på bilde... jeg kan jo se den på avstand!! ha, ha, ha!! kroppen min er ikke mongo!!

takk for gratulasjoner!!

Skrevet

Hvor tidlig har du tatt tester??

Jeg bare prøvde en test i dag jeg 7dager før IKM.. og 7dager etter egglsøning, men det er vel kanksje ikke mulig å få positiv test såå tidlig vel??

Skrevet

det kommer jo litt an på hvor mange dager egget bruker på å feste seg... mest sannsynlig riktig svar er jo dager for ikm, men det er fullt mulig å få pos fra 10 dpo

Gjest nanny carrie
Skrevet

Jeg får være hun som ikke gir deg det svaret du håper på jeg da.. Jeg syns ikke testen din ser spesielt positiv ut. Jeg ser jo at det er en liten sjartering av blått der men slik ser nesten alle mine tester ut etter 5-6 min og jeg er ikke gravid.. På de tre andre bildene så jeg noe som kunne minne om en grå skygge.. Ta heller en blodprøve så vet du .-)

Skrevet

jeg tok en QR og det kom to rosa streker der gitt!! fine og rosa, tydlige!!!! ligger bilde av den også, men de er så utydlige på bildene, jeg er 100% sikker, jeg er gravid!! så bædi, bædi buse!! ha, ha, ha ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...