plastblomst♀♂♂ Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Her har både 3-åringen og minsten på 4 måneder feber og er skikkelig forkjøla. Har blitt veldig lite søvn inatt, de har vekket hverandre hele natta. Blir litt bekymret når minstemann hoster og har feber, men vi var hos legen igår, så det er bare å ta tida til hjelp... Mange av de andre barna i barnehagen er syke også, så vi er ikke de eneste...
Tre jenter søte små Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Ja, 4 åringen har feber på tredje dagen. På barnehagen var 7 av 15 sjuke i går. Men bra det er denne uka og ikke neste uke
Gjest Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Småjentene på 3år og 1 1/2år er skikkelig tette og forkjøpt, ikke så syke, men de får være hjemme å kose seg i dag siden jeg har fri, så ser vi an formen til i morgen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå