Gå til innhold

Flere som har syke barn idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har både 3-åringen og minsten på 4 måneder feber og er skikkelig forkjøla. Har blitt veldig lite søvn inatt, de har vekket hverandre hele natta. Blir litt bekymret når minstemann hoster og har feber, men vi var hos legen igår, så det er bare å ta tida til hjelp... Mange av de andre barna i barnehagen er syke også, så vi er ikke de eneste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, 4 åringen har feber på tredje dagen.

På barnehagen var 7 av 15 sjuke i går.

Men bra det er denne uka og ikke neste uke ;)

Skrevet

Småjentene på 3år og 1 1/2år er skikkelig tette og forkjøpt, ikke så syke, men de får være hjemme å kose seg i dag siden jeg har fri, så ser vi an formen til i morgen heller.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...