Gå til innhold

NAV...penger,kurs,alenemor..NOEN MED PEILING ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor og har fått penger fra nav.

nå fikk jeg akurat det siste jeg kunne få,det var 6 månder med overgangsstønad i påvente av arbeid.

men jeg har ikke fått noe jobb enda.

ikke det at jeg ikke har prøvd,for jeg har virkelig stått på,og ikke har jeg vært kresen heller...men jeg er veldig besjeden av meg,

og tror dette kommer veldig frem på jobbintervju,som gjør at ingen vil ha meg :/

men har fått lov av NAV arbeid og gå datakurs og få en praksis plass på 3 månder. slik at jeg får litt hjelp på det punkte der.

Men det store spørsmålet er jo... hvilke penger får jeg da?

for han på nav arbeid viste ikke...

hater og tenke og beskymre meg for penger.

noen som vet?

er det dagpenger?

sosialpenger?

føler jeg får helt deprasjoner av hele opplegget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart er det et nytt semester som starter opp, søk studieplass, lånekassen og mer OS samt utdanningsstønad og gå på skole!

Evt ville jeg tro at dersom du ikke får mer OS under kurs og praksis får du NAVs dagsats og du får da 280 kr dagen.

Skrevet

NAV, måneder, ennå, beskjeden, å gå på, måneder, punktet, hvor mye, visste, hater Å tenke OG bekymre, depresjoner.

Stor bokstav først i setninger er også fint.

Alt dette er gode tips som nok vil forbedre en jobbsøknad, ingen ansetter noen som ikke kan skrive.

Skrevet

ja her gidder vi og ligge oss opp i skrivefeil,virkelig synd i oss som ikke har så perfect skriveevne som deg.skal si du har lite og ligge deg opp i.

du får ringe nav og høre med de,hva du har rett på,men vil tro det går på dagpenger som er 280kr.veldig lite.rundt 8500 i måneden.

Skrevet

Det er jo sant, dersom en jobbsøknad ser sånn ut vil jo ingen ansette, spesielt ikke innen data etc, siden man fakisk må kunne skrive godt, utover det å gjøre seg forstått. Jeg skjønner jo hva det står det, men desto bedre man skriver desto mer sannsynlig er det at man får jobben!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...