*rbte* Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Jenta på 15 måneder har hatt 39-40 i feber siden lørdag. I dag har hun per. nå tett under 39, men er ikke helt i toppform. av erfaring stiger tempen utover dagen. Visst jeg skal få time til lege i dag burde jeg ringe nå på morgenen... ville dere ringt i dag eller ventet til i morgen...?
Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Hadde ikke ringt lege i det hele tatt. Om tempen stiger veldig på kvelden, har du jo legevakta.
*rbte* Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2008 Ringte legen, å hun mente vi burde komme en tur i dag. Synes egentlig det er grit å få det sjekket. Men takk for svar, FF!
Gjest Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 :-) Det beste er jo selvflgelig å dra, om man er bekymret:-) Men jeg har hatt mye febersykt barn, så er litt garva på det, kan du si:-)
*rbte* Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2008 hehe... ja, dette er første for min del, og enda ikke vært plaget med sykdom, så blir første turen hennes til legen. Alt er nok i orden, men som du sier, da slipper en å være bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå