Gå til innhold

Noen flere med IKM uke 50 som fortsatt venter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM paa lordag, men ikke noe tegn til mensen enda. Tok en test i morges og den var blendahvit, argh! Jeg tror forresten jeg hadde litt forsinket EL, saann at den var paa onsdag for to uker siden i morgen. Da blir vel TR kanskje sen uansett og, saann at jeg kanskje egentlig ikke har sen TR men hadde sen EL som gjoer at TR blir tilsvarende sen "hvis dere skjonner hva jeg mener..)?

jaja, kan jo haape litt til saa lenge mesnen holder seg unna..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei trodde Ikm sko komme søndag sa va nå men eineste va vondt i korsryggen den dagen å smerter som minte om at eggstokken på høyre side e løs liksom men de e den jo ikke. å fra flere dager før ikm fikk eg veldi veldi svak skyggestrek på testene men i går så kom de en litt sterkere såg den uten å vri på testen og... så håper men de va med en veldi sensitiv test så tør liksom ikke å sjekke me di andre nå når eg vett den e veldi sensitiv. men kan vel gå til legen elle?

Skrevet

Hvis du har en strek er du sikkert gravid selv om den er svak! Prov igjen i morgen, og se om den er sterkere da :)

Skrevet

tenkte eg sko gjør de for eg føle de er noe men tror mensen komme vis eg sie eg vett:P hehe men eg vett jo ikke heilt då hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...