Gå til innhold

bivirkninger av afipran!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig bynt på afipran mot brekninger og kvalme...¨gått bra i tre dager men så fikk jeg rare bivirkninger...begynte med skelvinger...og muskel spenninger...mye uro i kroppen... og nå ligger jeg her og har ikke sovet på 24 timer pga av dette er så utrolig ubehagelig...kjennes ut som små kramper i beina...ringte legevakten men dær sa de at de ikke hadde hørt om dette grunnet afipran ....noe som er merkelig rart fordi det står i pakkningsinnlegget at dette er mulige bivirkninger...hva skal jeg gjøre? noen som har opplevd det sa,,e og hva gjorde dere isåfall for å få dette til å stoppe? har ikke tatt afipran på maaange timer nnå og regner med det er ut av kroppen men det er fremdeles slike bivirkninger ...blir gal snart:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Afipran blir lenge i kroppen. Har du brukt riktig dose? Har du ringt giftinformasjonssentralen og hørt med dem? Du kan egentlig ikke gjøre noe annet enn å vente på at effekten skal avta, men en lege kan vurdere å gi deg fysostigmin (antidot?) om det ikke går over.

Skrevet

Jeg har vært på legevakta og de sa at dette ikke ksyldtes afipran..men hva kan det ellers være? Jeg har ikke tatt overdose nej...har tatt helt rett dosering...huff..dette er ikke lett...ikke sovet på 28 timer:/ Men de kunne ikke gjøre noe annet enn at jeg ikke måtte ta mer..men bytte til noe annet..er dette lurt da?

Skrevet

har du lest vedlegget?

Man blir i hvertfall ikke våken på afipran. Motsatt. Døsighet veit jeg er en bivirkning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...