Gå til innhold

Da har jeg pynta til jul :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten ferdig, greide ikke å la være;-)...

Alt måtte frem, det er egentlig ikke så veldig mye, liker det ikke så veldig overpyntet. Mye sølv og hvitt, kjøpt nye ullpledd og puter, sååå fint atte...Masse lys, nå skal jeg brenne stearinlys helt til januar...............

..men, pass dere alle sammen ! så jævlig med brannene som har skjedd i det siste.

God førjulstid :-DD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det må jeg si.Du tar den du??? Her er ikke jeg starta en gang,mens du er ferdig??? Hmmmm ;o)

Jeg har ei eske jeg fant jeg.Den forsvant i flyttesjauen i 2000.Å jeg vet ikke hva den inneholder av pynt.Men det blir gøy å se =)) Men gardina mine som jeg trodde gubben kasta på bålet,di ligger der di å ;o)

Så ungene skal få bruke di i jula.

Høres veldig fint ut i sølv og hvitt.Her er det ei salig blanding av alt.Å slik blir det vel å.

Ja,i disse tider er jeg var hver minste lyd her.Etter alle brannene rundt oss er jeg redd for alt.Ikke ei lyspåre står på unødvendig.

God førjulstid du å.

Du er flink som er ferdig alt.Send litt gøts til å starte til meg å da =))

Skrevet

Åh så koselig:-)

Det er gøy med litt nytt og å finne de tingene som lager den fine stemningen:-)

Vi har planer om å få vasket og pyntet i løpet av helgen. Så får vi se om det blir gjort:-) Får huset fullt av overnattingsgjester i julen så her må det rett og slett res opp senger til den store gullmedaljen, og med strykevann med lavendelduft så må jeg jo stryke alt først også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...