meg & to små vampyrer Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Ikke fornøyd med situasjonene. Og så noen dager før eksamen da! Ha på seaband, og kvalmen er ikke konstant, men kommer og går. Kaster heldigvis ikke opp. Har kjøpt ingefærtabletter også. Håper det gir seg snart og mye før sist graviditet (uke 15 forrige gang).
cec26 Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Ja, jeg er der jeg og.... kvalmen kom i helgen...jeg er 6+5 i dag... har ikke spydd enda... men gud så imari kvalm da... sist gang så spydde jeg ihvertfall da... nesten bedre det syns jeg, fordi da ble jeg bedre...
..asor.. Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 velkommen du og... jeg er 7 uker og har vært kvalm i en uke. Drittlei og vet at dette varer hvertfall to mnd til.. har vært gjennom dette to ganger før. Eneste som hjelper litt for meg er litago sjokolademelk. Ingen mirakelkur men lindrer litt.. Men det er jo verdt det absolutt, men grusomt når det står på.. Lykke til!!
meg & to små vampyrer Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2008 Håper det ikke blir som forrige gang for meg. Da ble jeg sykemeldt i to måneder siden ingenting hjalp. isj. er 7+4 i dag forresten.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2008 Mjjja, jeg kan jo ty til mamma nåler om det blir ille. Men vet ikke helt om jeg gidder siden ingefæren hjelper! + at jeg ikke stoler på mamma og nålene (hun er snart akupunktør).
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Hvor kjøpte du de ingerfærtablettene????
meg & to små vampyrer Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2008 helsekosten. De het Urizal og er med bokhvete (det skal vistnok gjøre de mildere for slimhinnene til oss gravide). Kosta 69 tror jeg for 100 stykk.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Ok,men da vet jeg hva jeg skal ut å ordne imårra :)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. desember 2008 He he, håper de virker for deg. Krysser selv fingren for at de fungerer for meg helt frem til kvalmen er over:)
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 Ja,håper det funker for meg også Har uansett mest tro på sånn naturmidler og ikke de legene skriver ut.Synes det er så merkelig at man skal bli så trett av de,gir meg en følelse at det er noe oppi de som ikke er heldig.Ikke at jeg er ekspert men er bare en følelse jeg har....
meg & to små vampyrer Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. desember 2008 Ja, afipran f.eks. ble jeg helt neddopa av. Da kan man jo likegodt være kvalm også. Hva er liksom verst; å være satt ut av sløvhet eller av kvalme. Får ikke gjort noe uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå