Hufsla Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 ja, jeg! Skjermen er bare helt hvit. Var litt rart her og. Kikka på et innlegg som skulle ha 25 svar, men der var ikke 10 en gang! Men der sto "end moderator" i bunnen og en pil så det var tydelig noe feil. Der var vel ikke reklame engang...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Det er masse tull på mange av sidene... det hjelper å gå oppi adressefeltet og fjerne et tegn, for deretter å gå ned på en tidligere adresse på siden om du får opp en rullegardin med dette på...deretter kan du trykke oppdater.... knotete forklart, men jeg er ingen ekspert
frutilla Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Jeg! skulle akkurat til å spørre det samma...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 kommer heller ikke inn...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Klarte å komme inn på anonymforum nå, og siste innlegget der var fra i ti tiden i dag, så der er tydeligvis noe som er rart.
Dailis Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 Jeg fikk lagret et innlegg på skravle, men det ble borte......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå