Gå til innhold

3D i morgen........:D


www.karibienshule.blogg.no

Anbefalte innlegg

Nå klarer vi ikke å vente lengre, har så lyst å vite om det er en jente eller gutt før jul:D

JM var ikke helt sikker etter UL i uke 18 så.. men det er litt skummelt også, kan jo være noe galt og men:D gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

It's A GIRL :D:d:d

masse mørkt hår og ca 2000 gram allerede!

 

Vi var på Oslo city legesenter, da de er de med kortest ventetid (bestilte dagen før). Har vært der en gang før, i uke 15, og da var det inn og ut på 15 min med en eller annen damelege.

 

I dag var det en ny en, som har jobba på Majorstuklinikken før. Han er visst veldig flink, leste om han på nettet før timen. Han gikk veldig grundig gjennom all anatomi, og forklarte hva og hvorfor han sjekka ting - MYE grundigere enn de gjorde på rutine UL på sykehuset!!!

 

Så gikk han videre til 3D, men snuppa hadde gjemt hodet så langt inn mot livmorveggen at han ikke fikk til noe bra bilde. Han prøvde leeenge, jeg hoppa på gulvet, skiftet stilling osv - men hun var i komasøvn.

 

Da presterte han å gi oss en NY time GRATIS på torsdag, fordi han så gjerne unnet oss opplevelsen av å få se bra 3D av baby!!!! DET kaller jeg service!!!

 

+ at timen koster 300 mindre enn på Majorstua, så dette var positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så moro!!! Jeg skal kl 13 i morgen for den nye timen min....samboeren får ikke blitt med da, men håper det blir bra nok bilder til å lage en film:D skal spise kuleis og drikke brus før timen så mini våkner;) hipp hurra!!!

Dumt dere ikke skulle tidligere, da kunne vi jo truffet hverandre igjen..men passa så bra med kl 13 siden jeg bare jobber 50% nå (takket være ditt legetips). Så er det hjem og pakke, siden vi drar på juleferie på fredag!

Vi kan jo maile bilder til hverandre om de blir bra?

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en flott opplevelese og gratulerer med jentebaby :) Har allerede begynt å kjøpe litt klær i rosa selv om jeg sa jeg skulle unngå det...hi hi

Kos deg massssssse på 3D og ikke minst i julen, så sees vi på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...