Maud Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg synes det er så travelt jeg! Stort sett fint travelt med venneavtaler og teater og besøk og besteforeldre og kompiser og kaféer og barnehageting og... Men altså travelt og jeg kjenner at skuldrene kommer høyt. Har ingen ambisjoner om vindusvask eller sju slag, men skulle gjerne fikset et pepperkakehus og et juleverksted med barna. Jobben er også megatravel, men er det greit å legge inn en egenmelding for behov for rolig familietid? ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 ha ha ha ha ha egenmeldt på ubestemt tid, jeg velger å tro dte er rom for denslags sånn rett før jul! Er det feil av meg å si at jeg syns det er fint å være hjemme sånn rett før jul? :-) Jeg er helt sikker på at du kommer i mål maud, og er det noe du kan, så er det jo å lage det koselig.... og hvis vi tenker oss nøye om, så er det viktigst at ungene har det fint i jula, og det får de når vi vil det! jeg heier på deg!!! klem klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå