Gå til innhold

Toddoj jøje det


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg plutselig mistet babyen min og fått en stor gutt.

 

Han skal gjøre ALT sjøl om dagen.

 

jeg får så vidt lov til å ta ham løs fra bilstolen. Men ut... DET skal han gjøre sjøl. Selv om han da kommer ut på alle fire midt i søla

 

Han skal smøre selv, kle av seg selv....

Og i dag kom han med fyrstikker og spurte: - Tenne jys?

- Nei nei nei, sa mammaen med forrige lystenning friskt i minne.

- Toddoj kjaje det. Jøje søl.

 

Da måtte mammaen le litt ganske mye. Og så spurte jeg ham hvor babyen min var blitt av henne.

- Jej æ hei jej mamma. Hahahaha

Og så etter at vi var ferdige med å le så sa han

- Toddoj tøyse fært

 

 

Her går det unna så det ryker av øra om dagen hahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er morsomt og vemodig å være med dem på reisen. Plutselig er de store og selvstendige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...