Sara Rompompei Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Her har jeg plutselig mistet babyen min og fått en stor gutt. Han skal gjøre ALT sjøl om dagen. jeg får så vidt lov til å ta ham løs fra bilstolen. Men ut... DET skal han gjøre sjøl. Selv om han da kommer ut på alle fire midt i søla Han skal smøre selv, kle av seg selv.... Og i dag kom han med fyrstikker og spurte: - Tenne jys? - Nei nei nei, sa mammaen med forrige lystenning friskt i minne. - Toddoj kjaje det. Jøje søl. Da måtte mammaen le litt ganske mye. Og så spurte jeg ham hvor babyen min var blitt av henne. - Jej æ hei jej mamma. Hahahaha Og så etter at vi var ferdige med å le så sa han - Toddoj tøyse fært Her går det unna så det ryker av øra om dagen hahaha
Maud Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Det er morsomt og vemodig å være med dem på reisen. Plutselig er de store og selvstendige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå