Gjest Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 ...har tenkt å stille meg Spørsmålet snart. Har en snikende følelse av at, hvis jeg takker ja, er forlovet innen utgangen av 2008. Er ikke 100% sikker altså, bare småting jeg synes jeg plukker opp og kroppsspråk som "avslører" ham for tiden...skal bli spennende å se om jeg har rett da.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Nei så spennende da. Dette må vi få høre mer om:) Kanskje det skjer på nyttårsaften? Har dere noen spesielle merkedager nå fram mot nyttår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå