Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Situasjonen min er sånn: Jeg holder på å døøøøøøøø etter å få flere barn. Det verker i meg og jeg er mer enn klar for å begynne å prøve. Vi har en gutt på halvannet år og jeg har et syndrom som gjør at det er vanskelig å bli gravid. Mannen min sier at det er ikke en sjans i havet at vi noen gang skal få flere barn. Han syns det holder med ett. Han har vært litt frem og tilbake,men nå har han bestemt seg. Ingen flere.. Jeg er så redd for at jeg kommer til å bære nag mot han fordi han sier nei og jeg _lengter_ etter å få flere.. Kan noen legge denne ut på skravle for meg? Takk for alle svar... Hilsen fortvilet mor med skrikende eggstokker..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Be han ta ansvar for prevensjonen fremover. Ikke alle er så flinke til det. På den måten fikk jeg den ekstra babyen jeg ønsket meg. Gubben "glemte" både å hoppe av, og kjøpe kondomer, hehe. Eventuelt spør han hva han skal si til sønnen deres når han en dag spør etter hvorfor han ikke fikk søsken. Håper du får snudd han, og lykke til.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Hjelper jo ikke å vite hva jeg ville gjort:) Du må respektere mannen din sitt ønske om å ikke få flere barn og så må du finne ut hva du ønsker mest; han eller flere barn? Hvis det er slik at du blir bitter om du ikke får mulighet til å fp fler barn kan det jo hende at det ønsket er så sterkt at du ikke burde fortsette forholdet?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Jeg sa til han at han fikk ta ansvaret for prev fra 1.nyttårsdag. Var visst greit det.. Og jeg vil ALDRI sette han vs ett barn. Det er bare galt. Vi har så vanvittig mye bra sammen at man kan ikke veie det opp mot hverandre. Og jeg spurte om hva han ville si når gullet en gang spør etter søsken. Nei,det visste han ikke. For han kan jo ikke si at han ikke ville ha flere,og han kan ikke si at det er meg det er noe "galt" med. Så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå