storebror og junibaby=) Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 hatt feber hele helga tilogmed i går kveld,ikke hatt i dag før nå som den viste 38,2.Vært helt hyper i hele dag,så almenntilstanden er OK. hva gjør jeg i morgen da? hadde sendt han om jeg ikke hadde målt febern nå----
polarn & pyrene Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Jeg hadde nok holdt mitt barn hjemme da. Barnehagen der vi går ville de sagt at vi skal holde oss hjemme en ekstra dag.
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 La barnet bli hjemme en ekstra dag. Da blir bhg fornøyd, og så slipper du evt ny runde veldig fort.........
melkekua™ Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Lurt å holde han 1 dag feberfri hjemme før du sender i bhg, og det er jo det bhg anbefaler også ) Ikke rart det blir mye sykdommer når foreldre sender barn tidligere i bhg enn de bør! Jeg hadde aldri i verden sendt jenta mi i bhg idag om hun hadde hatt feber igår kveld.....
storebror og junibaby=) Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2008 har holdt han hjemme ja... det som gjorde oss usikre var at han var feberfri helt til sengetid,men da hadde det gått i 120 i flere timer,bare løp og løp og løp,så sambo mente det var derfor tempen hadde steget.Men jeg bestemte å holde han hjemme. Sender eller aldri barnet i bhg før det har gått 1 feberfitt døgn eller 48 timer fra spysjuken.....
olla Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 Ville nok holdt han hjemme i morgen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå