Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Havreflarnene ble utrolig gode. Kunne spist alle opp på en gang!! Risbollene ble ikke sånn helt perfekte verken i smak eller utseende. SÅ da var 4 sorter gjort. Kanskje vi baker peppernøtter også idag? Hvis jeg orker.
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Er jo effektiviteten selv du, blir sliten av å lese dette jeg Har bakt havreflarn og de marengskjeksetingen og tror kanskje det er nok for i år. Fikk smultringer og kneppkaker av svigermor så vi har 4 slag. Hvis arbeidslysten kommer og tar meg er det mulig det blir kransekakepinner også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå