Gå til innhold

Har bakt havreflarn og risboller idag:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Havreflarnene ble utrolig gode. Kunne spist alle opp på en gang!! Risbollene ble ikke sånn helt perfekte verken i smak eller utseende.

SÅ da var 4 sorter gjort. Kanskje vi baker peppernøtter også idag? Hvis jeg orker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo effektiviteten selv du, blir sliten av å lese dette jeg :)

Har bakt havreflarn og de marengskjeksetingen og tror kanskje det er nok for i år. Fikk smultringer og kneppkaker av svigermor så vi har 4 slag.

Hvis arbeidslysten kommer og tar meg er det mulig det blir kransekakepinner også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...