Gå til innhold

He-he, Oprah i kveld....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handler om hvor langt foreldre er villige til å gå for å hjelpe overvektige barn..

Vedder på at det er snakk om slankepiller og fedmeoperasjoner og fettsuging.... Vedder også på at ingen forelder vi får treffe der er villig til å selv kutte ut alt av junk-food, kutte ned på TV-titting og starte og trene 5 ganger i uka....DET hadde vært noe det.....:o)

Vi kommer til å se foreldre gråte, sutre og klage og si de har "prøvd alt" også sitter de der med 12-13 åringen sin, som er kjempetykk, glaner på TV og spiser take-away hver dag.... Og "alt de har prøvd" er å gi ungen BARE grønnsaker og meldt ham/henne på soccer eller baseball..... Mens de selv har fortsatt å spise samme søpla og ikke rørt seg en milimeter mer om dagen....

Litt forutinntatt her jeg nå,- men antar at det er slike folk vi kommer til å treffe...Hadde vært typisk iallefall :o)

Litt lite å gjøre akkurat nå,- måtte bare skrive et innlegg.. Noen andre som har antagelser om hva vi kan komme til å få se (selv skal jeg sitte på trimsykkelen og se på, slik at jeg kan ha LITT god samvittighet samtidig som jeg sitter og glor på "søppel-TV"... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...