edvina har fått en gutt Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg liker norønne navn men får så mange innvendinger...
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Liker ikke så veldig godt det navne :S men viss du/dere liker det så skal dere gå for det navne
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Jeg har bare positive tanker omkring det navnet, men det er fordi jeg kjenner en skjønn gutt som heter det...er jo ofte sånn man tenker når det gjelder navn....
Hakkamella Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Ser for meg en muskelbunt med vikinghjelm og rødt hår! En liten slosskjempe av URNORSK opprinnelse. Er han urnorsk så er han urnorsk. Da passer vel ikke et navn bedre for akkurat ham.
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Nydelig navn! Vurderer det selv også . Blir nok Aksel eller Aslak her. Og jeg har bare fått positive tilbakemeldinger på det.
passilurken Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 jeg liker det kjempegodt!!! kan være fordi knøtte antageligvis skal hete det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå